Werkennieuwestijl.nl

Main Menu

  • Home
  • ICT
  • Management
  • Mobiliteit
  • Productiviteit
  • Werkomgeving
  • Tips
logo
  • Home
  • ICT
  • Management
  • Mobiliteit
  • Productiviteit
  • Werkomgeving
  • Tips

Tips

  • Tips, Werkomgeving
    mei 15, 2025

    Je kantoor optimaliseren: spullen die niet mogen ontbreken

    Wanneer je een eigen kantoor hebt, dan is het natuurlijk van belang dat je alles goed voor elkaar hebt. Het is goed om je eigen ...
    Read More
  • Tips, Werkomgeving
    januari 9, 2025

    Ontdek de voordelen van een De Raat kluis voor thuis of op kantoor

    Het beveiligen van waardevolle spullen en belangrijke documenten is essentieel voor zowel particulieren als bedrijven. Een De Raat kluis is een betrouwbare keuze vanwege de ...
    Read More
  • Tips, Werkomgeving
    april 17, 2024

    Ongevallen op de werkvloer voorkomen? Zo doe je dat

    Als ondernemer wil je ongelukken in je bedrijfspand natuurlijk zoveel mogelijk voorkomen. Een bedrijfsongeval is vervelend voor de persoon in kwestie en voor jou als ...
    Read More
  • Werkomgeving, Tips
    april 8, 2024

    Waarom een Interstuhl bureaustoel onmisbaar is voor jouw werkplek

    Een goede bureaustoel is essentieel voor een comfortabele en productieve werkomgeving. Als je op zoek bent naar de goede bureaustoel, hoef je niet verder te ...
    Read More
  • Tips
    februari 19, 2024

    Vijf tips die jouw onderneming echt gaan helpen

    Als ondernemer krijg je meerdere keren per dag advies. Soms ongevraagd, vaak goed bedoeld, maar niet altijd. Los van de vraag of het goed bedoeld ...
    Read More
  • Waarom de Duitse taal cruciaal is voor succes
    30
    jun

    Waarom de Duitse taal cruciaal is voor succes

    Tips
    By Redactie
    1028
    0
    Bedrijven die willen uitbreiden naar het buitenland kijken vaak als eerste naar Duitsland. Onze oosterburen zijn dan ook een belangrijke ...
    Read More
  • Meer werken in minder tijd zo doe je dat
    21
    jun

    Meer werken in minder tijd: zo doe je dat

    Productiviteit, Tips
    By Redactie
    594
    0
    Op het gebied van werk is er de laatste jaren veel veranderd. Werknemers gingen al steeds meer parttime aan de ...
    Read More
  • Je marketing richten op je eigen regio hoe kun je dat aanpakken
    7
    jun

    Je marketing richten op je eigen regio: hoe kun je dat aanpakken?

    Tips
    By Redactie
    756
    0
    Lang niet elk bedrijf richt zich op een afzetmarkt die heel Nederland of zelfs verder bestrijkt. Veel bedrijven richten zich ...
    Read More
  • Know your Customer: 5 belangrijke vragen over dit principe
    15
    mei

    Know your Customer: 5 belangrijke vragen over dit principe

    Tips
    By Redactie
    637
    0
    In het verleden was er bij het regelen van financiële zaken sprake van korte, directe lijnen. Wilde iemand een rekening ...
    Read More
  • De impact van kantoormeubilair op medewerkers
    12
    mei

    De impact van kantoormeubilair op medewerkers

    Tips
    By Redactie
    625
    0
    Kantoormeubilair is een noodzakelijkheid voor bedrijven en organisaties. Zonder kun je immers geen werkplekken creëren voor je medewerkers. Maar maakt ...
    Read More
  • Efficiënter en duurzamer bouwen: kansen voor de vastgoedmanager
    12
    mei

    Efficiënter en duurzamer bouwen: kansen voor de vastgoedmanager

    Tips
    By Redactie
    530
    0
    Thuiswerken is belangrijker geworden In deze eeuw is er een omslag ontstaan in hoe we ons werk beleven en hoe ...
    Read More
  • Georganiseerd werken met etiketten: 5 toepassingen
    11
    mei

    Georganiseerd werken met etiketten: 5 toepassingen

    Tips, Productiviteit
    By Redactie
    591
    0
    Niemand is een volledige werkdag 100 procent productief. Maar het steeds nijpendere personeelstekort dat intussen zowat alle bedrijven heeft getroffen, ...
    Read More
  • Tips voor het zorgeloos regelen van de WIA
    9
    mei

    Tips voor het zorgeloos regelen van de WIA

    Management, Tips
    By Redactie
    595
    0
    Ook medewerkers die een goede werk-privébalans kunnen een keer ziek zijn. Meestal is dit binnen een week weer over. Zowel ...
    Read More
  • Fulfilment: wat is het en waarom is het zo belangrijk?
    25
    apr

    Fulfilment: wat is het en waarom is het zo belangrijk?

    Tips, Productiviteit
    By Redactie
    642
    0
    Fulfilment is een term die vaak wordt gebruikt in de e-commerce wereld en verwijst naar het proces van het ontvangen, ...
    Read More
  • 3x tips voor een vliegende start als fotograaf
    25
    apr

    3x tips voor een vliegende start als fotograaf

    Tips
    By Redactie
    560
    0
    Tegenwoordig zijn er steeds meer mensen die als fotograaf aan de slag gaan. De vraag naar fotografen wordt met de ...
    Read More
1 2 3 4 5 … 7
Welkom op de website over het werken in de nieuwe stijl. Niet meer 40 uur per week op kantoor, niet meer altijd maar bereikbaar zijn. Tijd voor werken in de nieuwe stijl!

Laatste artikelen

  • Je kantoor optimaliseren spullen die niet mogen ontbreken

    Je kantoor optimaliseren: spullen die niet mogen ontbreken

  • Actuele maatschappelijke trends in de arbeidsmarkt

    Actuele maatschappelijke trends in de arbeidsmarkt

  • Glazen scheidingswanden kantoor nodig Systemflex heeft de oplossing

    Glazen scheidingswanden kantoor nodig? Systemflex heeft de oplossing

  • Elektrisch of benzine? Kies de juiste pas voor je bedrijf

    Elektrisch of benzine? Kies de juiste pas voor je bedrijf

  • ICT
  • Management
  • Mobiliteit
  • Productiviteit
  • Tips
  • Werkomgeving
© Copyright Werkennieuwestijl.nl. All rights reserved.