Werkennieuwestijl.nl

Main Menu

  • Home
  • ICT
  • Management
  • Mobiliteit
  • Productiviteit
  • Werkomgeving
  • Tips
logo
  • Home
  • ICT
  • Management
  • Mobiliteit
  • Productiviteit
  • Werkomgeving
  • Tips

Tips

  • Tips
    mei 15, 2023

    Know your Customer: 5 belangrijke vragen over dit principe

    In het verleden was er bij het regelen van financiële zaken sprake van korte, directe lijnen. Wilde iemand een rekening openen of een lening aanvragen, ...
    Read More
  • Tips
    mei 12, 2023

    De impact van kantoormeubilair op medewerkers

    Kantoormeubilair is een noodzakelijkheid voor bedrijven en organisaties. Zonder kun je immers geen werkplekken creëren voor je medewerkers. Maar maakt het dan nog uit wat ...
    Read More
  • Tips
    mei 12, 2023

    Efficiënter en duurzamer bouwen: kansen voor de vastgoedmanager

    Thuiswerken is belangrijker geworden In deze eeuw is er een omslag ontstaan in hoe we ons werk beleven en hoe we daarmee omgaan. Waar het ...
    Read More
  • Tips, Productiviteit
    mei 11, 2023

    Georganiseerd werken met etiketten: 5 toepassingen

    Niemand is een volledige werkdag 100 procent productief. Maar het steeds nijpendere personeelstekort dat intussen zowat alle bedrijven heeft getroffen, beïnvloedt wel de productiviteit. Soms ...
    Read More
  • Management, Tips
    mei 9, 2023

    Tips voor het zorgeloos regelen van de WIA

    Ook medewerkers die een goede werk-privébalans kunnen een keer ziek zijn. Meestal is dit binnen een week weer over. Zowel de medewerker als werkgever hebben ...
    Read More
  • Know your Customer: 5 belangrijke vragen over dit principe
    15
    mei

    Know your Customer: 5 belangrijke vragen over dit principe

    Tips
    By Redactie
    25
    0
    In het verleden was er bij het regelen van financiële zaken sprake van korte, directe lijnen. Wilde iemand een rekening ...
    Read More
  • De impact van kantoormeubilair op medewerkers
    12
    mei

    De impact van kantoormeubilair op medewerkers

    Tips
    By Redactie
    27
    0
    Kantoormeubilair is een noodzakelijkheid voor bedrijven en organisaties. Zonder kun je immers geen werkplekken creëren voor je medewerkers. Maar maakt ...
    Read More
  • Efficiënter en duurzamer bouwen: kansen voor de vastgoedmanager
    12
    mei

    Efficiënter en duurzamer bouwen: kansen voor de vastgoedmanager

    Tips
    By Redactie
    32
    0
    Thuiswerken is belangrijker geworden In deze eeuw is er een omslag ontstaan in hoe we ons werk beleven en hoe ...
    Read More
  • Georganiseerd werken met etiketten: 5 toepassingen
    11
    mei

    Georganiseerd werken met etiketten: 5 toepassingen

    Tips, Productiviteit
    By Redactie
    30
    0
    Niemand is een volledige werkdag 100 procent productief. Maar het steeds nijpendere personeelstekort dat intussen zowat alle bedrijven heeft getroffen, ...
    Read More
  • Tips voor het zorgeloos regelen van de WIA
    9
    mei

    Tips voor het zorgeloos regelen van de WIA

    Management, Tips
    By Redactie
    38
    0
    Ook medewerkers die een goede werk-privébalans kunnen een keer ziek zijn. Meestal is dit binnen een week weer over. Zowel ...
    Read More
  • Fulfilment: wat is het en waarom is het zo belangrijk?
    25
    apr

    Fulfilment: wat is het en waarom is het zo belangrijk?

    Tips, Productiviteit
    By Redactie
    53
    0
    Fulfilment is een term die vaak wordt gebruikt in de e-commerce wereld en verwijst naar het proces van het ontvangen, ...
    Read More
  • 3x tips voor een vliegende start als fotograaf
    25
    apr

    3x tips voor een vliegende start als fotograaf

    Tips
    By Redactie
    49
    0
    Tegenwoordig zijn er steeds meer mensen die als fotograaf aan de slag gaan. De vraag naar fotografen wordt met de ...
    Read More
  • Heb ik als stagiair recht op schadevergoeding na een ongeval
    12
    apr

    Heb ik als stagiair recht op schadevergoeding na een ongeval?

    Tips
    By Redactie
    67
    0
    U bent gewond geraakt door een ongeval op uw stageplek of toen u onderweg was naar een klant. In beide ...
    Read More
  • Welke tassen zijn handig voor naar het werk?
    30
    mrt

    Welke tassen zijn handig voor naar het werk?

    Tips
    By Redactie
    85
    0
    Er zijn verschillende soorten tassen die handig zijn voor naar het werk, afhankelijk van je persoonlijke wensen en voorkeuren. Een ...
    Read More
  • De voordelen van thuiswerken
    29
    mrt

    De voordelen van thuiswerken

    Werkomgeving, Tips
    By Redactie
    85
    0
    Thuiswerken is sinds de uitbraak van de pandemie een nieuwe norm geworden voor veel mensen. Thuiswerken biedt veel voordelen, zoals ...
    Read More
1 2 3 4
Welkom op de website over het werken in de nieuwe stijl. Niet meer 40 uur per week op kantoor, niet meer altijd maar bereikbaar zijn. Tijd voor werken in de nieuwe stijl!

Laatste artikelen

  • Know your Customer: 5 belangrijke vragen over dit principe

    Know your Customer: 5 belangrijke vragen over dit principe

  • De impact van kantoormeubilair op medewerkers

    De impact van kantoormeubilair op medewerkers

  • Efficiënter en duurzamer bouwen: kansen voor de vastgoedmanager

    Efficiënter en duurzamer bouwen: kansen voor de vastgoedmanager

  • Georganiseerd werken met etiketten: 5 toepassingen

    Georganiseerd werken met etiketten: 5 toepassingen

  • ICT
  • Management
  • Productiviteit
  • Tips
  • Werkomgeving
© Copyright Werkennieuwestijl.nl. All rights reserved.